Bestämt mig för Danii

Nu har jag bestämt mig att jag ska heta Danii igen! 

Men i allafall så var jag på grönan igen igår. Men den här gången med Liwen. Det var roligt så klart. Så nu sitter det två åkband runt min handled. Åhh!! tänk att skolan börjar snart. Shit vad sommarlovet har gått snabbt! Vill inte börja i en ny främande skola bara så där helt plötsligt! Nya klasser är inte bra! Kommer sakna min gammla klass såå mycke!
Den där dagen när vi kom sist men va gladast ändå<3
När ni satt och läste för skojs skull<3

När ni alltid ville gå hem till mig och hoppa studsmatta<3

När vi alltid satt i gräset och pratade<3

När vi alltid tog konstiga bilder på varandra<3

Vår klassresa till högbo<3

5B<3

Kommentarer
Postat av: Johan

Palla börja skolan igen.. Synd att inte det var samma klass och vi gick kvar i ekensberg men vi arbetade me det man skulle göra i 6:an sen hade vi Peder som magister !

2009-08-17 @ 17:27:34
Postat av: Andii

TA BORT BILDEN PÅ MIG!!!!!

2009-09-04 @ 19:49:03
Postat av: Danii

Mwihi

2009-09-04 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0