Så rolig dag!



Dagen börjar med att jag vaknar kl.6 på morgonen (kanske inte så roligt). Och sen kommer anton till oss. Efter en stund åker vi till grönan. Där har vi jätte roligt så klart. Men åka insane baklänges när det sitter två tunga personer på andra sidan är nog det läskigaste jag har gjort! Efter grönan åker båda hem till sig. Och nu när jag kommer hem har jag fått mitt schema för terminen! Skit bra schema! och just nu sitter jag här och lyssnar på världens bästa musik och skriver det här inlägget.

Tack för dagen anton<3 man kan inte ha tråkigt med dig

Kommentarer
Postat av: Dennis Nilsson

Det har du rätt i Danni man kan inte ha tråkigt med gunnar xDDD

2009-08-13 @ 11:27:24
Postat av: Danniii

Så klart man inte kan x)

2009-08-13 @ 15:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0